חדשות בשידורי חי
כללי

תודה לאל על חדשות בשידור חי בבחירות 2015!!!

אני כבר סופר את הימים עד הבחירות. הכנתי טבלת ייאוש קטנה על קיר בחדר השינה שלנו, מאחורי המיטה (במקום שאשתי לא יכולה לראות, כמובן) ואני סקרן מאוד לראות כיצד הבחירות הללו יסתיימו. מבחינתי מדובר בבחירות גורליות.

לצערי הרב, אשתי הזמינה לנו כרטיסים להצגה ליום הבחירות ולאחר מכן עוד צפוי לנו מפגש חברים "לוהט" במסעדה. ככה בלי לשאול אותי או להתייעץ, פשוט קבעה, כאילו לא מדובר ביום מיוחד. אם היינו בבית ביום הבוחר, סביר מאוד להניח שרק עם טרפנטין היו מצליחים לגרד אותי מהספה, כבר ראיתי איך אני מזמין את הבייבי-סיטרית ליום הבחירות, בזמן שאני בבית, שתדאג לקטנטנים (האכלה, השכבה לישון, סיפור וכו'), כדי שלא אחמיץ ולו קמצוץ של מידע, סקר, מבזק או ידיעה חדשותית. אבל אשתי זו אשתי והצרכים שלי קצת פחות חשובים. למזלי יש לי אפשרות לצרוך חדשות בשידור חי ישר לווריד, ואין זה משנה איפה אהיה.

כבר חשבתי על הכול; בכוונתי להכריז על בעיית מעיים חמורה ואקוטית כבר בכניסה לאולם ההצגה, זה אמור לאפשר לי לצפות בחדשות בשידור חי בשירותים או בלובי של אולם המופעים, ועם התירוץ הזה אני מתכוון להתמיד ולהמשיך גם למסעדה. עבורי, הבחירות האלו זה כמו דרבי בכדורגל, אני רוצה שהקבוצה שלי תנצח, ולהיות עד לכל מה שמתרחש, גם אם הקבוצה תפסיד ותרד ליגה…ככה זה כאשר מעריצים קבוצת כדורגל כל כך הרבה שנים.

כמו חובבי כדורגל לקראת מונדיאל שרוכשים פלזמה חדשה גם אני התחדשתי בטלפון סלולרי חדש, חד ובעל מסך גדול, שייפתי וחידדתי את יכולות ההקלדה שלי ואפילו קניתי אוזניות מתקדמות. עברתי באופן יסודי על התוכניה של ההצגה, למדתי את התקציר של המחזה וקראתי ביקורות כדי שאוכל להשתתף באופן פעיל וידעני בשיחות הביקורת על ההצגה עם החברים אחרי שזו תסתיים, ואני מרגיש די מוכן לערב הבחירות.

מה שהדהים אותי זה דווקא השחקנים שבהצגה, לפחות חצי מהם לקחו חלק פעיל בקמפיין של המפלגות (מכל הקשת הפוליטית) ובמקום לשבת בבית מול מסך הטלוויזיה, לאכול גרעינים ולזרוק את הקליפות על הרצפה הם נאלצים לעבוד ולהופיע בהצגה. אני יכול רק להניח שגם הם לא מרוצים מהסידור עבודה הזה, אבל היי אמנות זו אמנות ואני בטוח שגם הם יצפו בחדשות בשידור חי מאחורי הקלעים בין סצנה לסצנה (מי יודע אולי הם גם יעדכנו את הקהל בתוצאות המדגם).

החדשות המשמחות הן שאתמול קיבלתי טלפון מאחד מהחבר'ה שסיפר שגם הוא לא מבין איך הצליחו נשותינו לעשות סיקול ממוקד ביום הבחירות וקבעו לנו ערב תרבות עשיר דווקא ביום הזה. התבכיינו שנינו כמו זוג ילדים שלקחו להם את הגלידה, אבל שיתפתי אותו בתוכניות הסודיות שלי. כל מה שנותר לו לעשות עכשיו זה לעבור טוב טוב על המילון הרפואי השלם, לבחור את המחלה שבה הוא ילקה בערב הבחירות בדיוק באמצע ההצגה ולפגוש אותי כל חצי שעה עגולה בשירותי הגברים!

שירלי קרביץ
שירלי כותבת ועורכת עבור מגזין בלוגל.