מהו ריהוט הגן הטוב ביותר?

שולחן

כמעט אין צורך לתחזק אותם. ניתן להשאיר אותם בחוץ במשך כל השנה, בכל מזג אוויר. ועם הזמן, כשהגיל יכריע אותו, ניתן לצבוע ריהוט גן בגוון כסף או אפור. אם אתם מעוניינים לשמור על גווני הרהיטים החיצוניים שלכם כשהם חדשים, תזדקקו למעט פעולות תחזוקה בהתחלה.

אך אם אתם מתעצלים, תוכלו להשתמש בחומרים מתאימים שיאפשרו לרהיטים שלכם להחזיק מעמד במשך עשרות שנים, ללא תחזוקה. כל מה שאתם צריכים זה לשמן מדי פעם את הרהיטים, ולשמור על המראה החדש שלהם. מאמר זה מסביר איך אפשר לשמר ריהוט גן מבלי להתאמץ יותר מדי.

לא כל רהיטי הגן נוצרו שווים כשזה מגיע לתחזוקה שנתית

מספר סוגים בלבד של ריהוט גן, מתוך מאוות הסוגים הזמינים, עמידים מספיק כדי להחזיק מעמד בגשם מטפטף או בקרינה קשה של השמש. כדי שרהיטי העץ החיצוניים שלכם יעמדו בפני פגעי הטבע לטווח הארוך, גם באקלים מתון ונעים יחסית, הם חייבים להיות מיוצרים מעץ שיש לו התנגדות טבעית לריקבון ופגיעת מזיקים.

עץ יכול להתנגד לריקבון בשתי דרכים שונות ביותר. תרכובות כימיות מציעות את הפתרון הראשון המתנגד לריקבון. חלק מהעצים, כגון עצי הסקויה, הברוש והארז, מכילים את התרכובות הכימיות האלו, הדוחות חיידקים ומזיקים אחרים מפגיעה בריהוט הגן, ולכן הם מחפשים את הארוחות שלהם במקומות אחרים.

מחסומים פיזיים מסבירים את הצורה השנייה של התנגדות לריקבון

ריהוט גן המיוצר מעץ אלון פגיע להרס הנגרם על ידי מזיקים הממלאים את נקבוביות העץ, מניעים לחות, וגורמים לשגשוג ריקבון החודר אל העץ. התוצאה זהה גם בפגיעה פיזית וגם בפגיעה כימית, ולכן חשוב לבחור ריהוט גן המיוצר מעצים עמידים בפני פגעי מזג האוויר והמזיקים, עונה אחרי עונה.

ריהוט גן מעץ טיק: מלך היער

ריהוט גן המיוצר מעץ טיק יחזיק מעמד מספיק זמן כדי להגיע אל הדור הבא שיירש את הרהיטים שלכם. עץ זה אינו זקוק לתחזוקה, מלבד ניקיון מדי פעם להסרת אבק או לכלוך, הוא מכיל חומרים מסיביים, אינו מתעוות ואינו נסדק לאורך זמן. בשל התוכן המינרלי הגבוה שלו, עץ טיק מתנגד לריקבון אפילו בתנאים הרטובים ביותר. במשך הזמן, הריהוט יעטה גוון של אפור כסף יפה. אם אתם יכולים להרשות אותו לעצמכם, רכשו ריהוט גן המיוצר מעץ טיק.

כיצד תוכלו למצוא גם רהיטים המיוצרים מבמבוק, שנראים מדהים?

ריהוט זה עמיד גם בפני מזג אוויר קשה ביותר, כגון גשם בחורף ושמש קופחת בקיץ. ריהוט גן המיוצר מבמבוק אינו נרקב או נסדק, והוא כבד וקשיח ביותר, ובלתי שביר, כמעט כמו עץ טיק. עץ במבוק הוא סוג העץ הנפוץ ביותר לריהוט גן. יש לו מראה טבעי, הוא מכיל יותר שמן, והגוונים שלו מחזיקים מעמד באיכות טובה יותר. לעומת עץ טיק, שהמשאבים הטבעיים שלו נדירים, עץ במבוק הופך להיות פופולארי יותר ויותר.

בשורה התחתונה, כשתבחרו ריהוט גן המיוצר מעץ איכותי, תוכלו לשוות לגינה שלכם מראה של מלון חמישה כוכבים, והרהיטים יחזיקו מעמד למשך עשר שנים ויותר. עצים משובחים הם הגורמה של רהיטי הגינה.