מנעולן בפתח תקווה – מתי תהיו זקוקים למנעולן מקצועי?

מכירים את זה שיש כל מיני תקלות בבית שמעצבנות אותנו אבל מונעות מאתנו באמת לטפל בהן מהיסוד בשל כל מיני סיבות. עצלנות, חוסר זמן, הרצון לחסוך כסף רב אותו נצטרך להוציא בתמורה לביקור של בעל מקצוע ומשפטים כמו ״זה יסתדר לבד כבר״, ״מחר אני אדאג לזה״ או ״שטויות זה לא באמת מפריע לי״ ממלאים את ראשנו.

ובכן, יש דברים שממש לא כדאי להזניח כי הזנחה שלהם תוביל לנזק חמור יותר ולעלות תיקון גבוהה יותר – אחד הדברים הללו הם בעיות עם המנעול, הדלת או הצילינדר – בבית או בעסק. אז באילו מקרים כדאי לקרוא לאיש מקצוע כמו מנעולן בפתח תקווה? למשל אם אתם מנסים לסובב את המפתח בתוך המנעול – בין אם על ידי פתיחה ובין אם על ידי נעילה אך המפתח מסתובב בעקשנות בקושי – אתם זקוקים למנעולן בפתח תקווה.  אם אתם מנסים בכל פעם מחדש לסגור את הדלת הרמטית אך נדרש כוח רב כדי לעשות פעולה זו, גם אז אתם זקוקים למנעולן מקצועי.

בחירת מנעולן בפתח תקווה – אל תתפשרו, בחרו מישהו מוסמך!

ממש כמו שאי תיקון התקלה בזמן כלול להוביל לנזק בלתי הפיך ולמצב שבו נצטרך לא רק להחליף את המנעול אלא גם את הצילינדר, ככה מומלץ לבחור מנעולן בפתח תקווה לו הסמכה מקצועית ואישור מטעם משטרת ישראל.

מדובר על הבטיחות והביטחון האישי שלכם ושל הקרובים לכם ולכן אין להקל בבחירה זו ראש. אם לדוגמא המפתחות שלכם הלכו לאיבוד, המפתחות נשארו בתוך הבית ואתם נשארתם בחוץ או אפילו אתם תקועים בתוך/מחוץ לרכב שלכם, מומלץ לקרוא למנעולן בפתח תקווה שכן כל ניסיון שלכם לפתור את הבעיה לבדכם, עלול להיגמר ממש רע.

מנעולן בפתח תקווה – כיצד בוחרים ?

קודם כל כדאי ליצור קשר עם מישהו שאתם מכירים וסומכים עליו כמו ההורים שלכם, אחים, שכנים וחברים קרובים, הסיכוי שאחד מהם מכיר מנעולן בפתח תקווה שכבר ביצע עבודה בביתם גבוה מאוד. אם זה לא עבד, נסו את הפייסבוק או את אחד מאתרי האינטרנט המדרגים בעלי מקצוע בצורה אמינה. לאחר שבחרתם מנעולן, שווה לצלצל אליו ולשאול קודם כל אם הוא זמין. לרוב מנעולנים עובדים 24 שעות ביממה כך שלא אמורה להיות בעיה אלא אם כן אתם מעוניינים במנעולן כאן ועכשיו, במקרה כזה תצטרכו לבחור במנעולן שזמין לכם בדקות הקרובות. לאחר שאיתרתם מנעולן כזה עליכם לוודא שהוא אכן מוסמך וכי הוא מוציא חשבונית מסודרת. בעת הגעתו ודאו שהוא משתמש במוצרים חדשים מהקופסא וכי יש עליהם אחריות, כך תדעו שאתם יכולים להיות שקטים.