הדפסה על כוסות – כשפשטות ומקוריות נפגשים

פעמים רבות אנו מחפשים מתנה נחמדה, צנועה, ששומרת על מחיר סביר ועדיין מרגשת, מפתיעה ומחממת את הלב. ובכן, תופתעו לגלות כמה דברים אפשר לעשות על כוסות וספלים מכל הסוגים.

אז הנה כמה רעיונות מקוריים של הדפסה על כוסות לאנשים שאתם הכי אוהבים.

לאמא שלנו – אין כמו אמא, הרי אמא יש רק אחת – קיטשי אבל נכון, ואין כמו לפנק את אמא בספל שבו היא אוהבת לשתות את הקפה שלה בבוקר או אחר הצהריים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את הספל שבו אמא אוהבת לשתות קפה, לבחור תמונה או משפט ששייך רק לכם ופשוט להדפיס על הספל. מעכשיו בכל פעם שאמא תשתה את הקפה, חיוך אדיר ימלא את פניה. מתנה קטנה וצנועה עם המון רגש ואכפתיות. את המתנה תוכלו להעניק לאמא ביום המשפחה, ביום הולדת שלה כמתנה בפני עצמה או כתוספת למתנה גדולה יותר וכמובן ככה סתם כדי שתרגיש שאתם תמיד איתה.

חברים ובירה תמיד הולכים ביחד – אם יש לכם חבר או כמה חברים איתם אתם שותים באופן קבוע בירה, תוכלו לפרגן להם בכוס בירה איכותית ועליה להדפיס תמונה שלכם ביחד או אפילו איזה רעיון אחר שישר מראה שמדובר בכם. כך תוכלו לשתות גם בבית של אחד החברים מדי פעם עם הכוסות שאתם בעצמכם הדפסתם, מה שישדרג את החוויה ויכניס לה קצת רגש, סוג של מזכרת שתמיד תלך אתכם, וזה ממש לא משנה אם אתם קרובים או רחוקים, כי חברים אמיתיים נשארים בלב למרות המרחק.

כוסות לעובדים – יש לכם משרד או חברה קטנה, משפחתית וביתית? רוצים לשמח את העובדים שלכם ולהראות להם שאתם מעריכים אותם. כל מה שאתם צריכים לעשות, הוא לקנות כוסות פשוטות יחסית ולהדפיס את השם של העובד בשילוב עם סמל או מותג שמאפיין אותו. עכשיו לכל עובד ועובדת יש את הכוס שלהם ומעתה כל הפסקת קפה תלווה בחיוך – זה בטוח!.

אלו הם רק חלק מהרעיונות שאפשר לעשות עם כוסות. הפעילו את הדמיון, היו יצירתיים והעניקו ספל במתנה למי שחשוב לכם!