ברכות מעוצבות ללקוחות לרגל האביב

הלקוחות אוהבים להרגיש מחוזרים ומה טוב יותר מעונת האביב בכדי לפזר פרחים ופרפרים? אספנו עבורכם רעיונות לכרטיסי ברכה מעוצבים שיעלו חיוך על פני הלקוחות, והעובדים.

הזמנות מעוצבות לחג

ברכות לפסח, אך לא רק

הלקוחות אוהבים להרגיש שהושקעה בהם מחשבה ובעלי העסקים מבינים זאת. מסיבה זו רבים מנסחים ברכת "חג פסח כשר ושמח" ומצמידים את כרטיס הברכה למתנה או מוצר הפרסום המוענק ללקוחות. אך האם די בכך? האם המסר אכן עובר בעת השימוש בברכה לקונית שכזו?

נדרשת חשיבה מחוץ לקופסא, יצירתיות ובעיקר תעוזה בכדי להפיח חיים בברכות החג ולהפוך אותן לכאלה שהלקוחות ישמחו לשמור או לתלות על המקרר.

הכלל החשוב בניסוח ברכה ללקוח היא לא להיצמד לנוסחאות לעוסות ולהפגין חשיבה אמיתית. למצוא מסר משעשע, מרגש או מעורר מחשבה, להשקיע בעיצוב ויזואלי של הברכה ולהעניק אותה מתוך הכרת תודה וכבוד ולא כלאחר יד.
אם מעיין היצירתיות שלכם סובל מיובש, אתם מוזמנים להיעזר בשירותי מעצב גרפי של בתי דפוס מהם תזמינו את הכרטיסים, או להשתמש באחד משני הנוסחים שלפניכם:

חג פריחה שמח*  (*כל עוד אינכם אלרגיים לצוף ושרף עצים)

אם אתם מעדיפים להנמיך את מדד התעוזה ולשמור על המסר מעודן, הימנעו מצירוף איור של אדם מתעטש והעדיפו לעטר את כרטיס הברכה בתמונת שדה פורח, ילד מריח פרח או ואזה ובתוכה זר פרחים אלגנטי.

עתידות: בקרוב תצאו מעבדות לחירות

אם השכלתם להזמין את השי ללקוחות קודם לפסח תוכלו לצרף לו כרטיס ברכה ובו איור של לוח שנה, ואדם המוחק ימים עד ליום ביומן המסמל את היציאה לחופשת הפסח. המסר של כרטיס זה קליל ומשעשע, ומובטח שימשוך את תשומת לבם של הלקוחות שיתענגו על מסר אמיתי ופחות מצועצע.

אל תשכחו לצרף כרטיס ביקור אישי למתנה

לחלוקת מתנות ומוצרי פרסום ללקוחות שתי מטרות: הראשונה היא לפרגן להם, להחמיא ולגרום להם להרגיש שאתם שמים את טובתם לנגד עינכם תמיד. המטרה השנייה היא לעודד עלייה במכירות כשמוצרים אלה מהווים תזכורת ללקוחות לשירותים אותם אתם מציעים.

לכן, חשוב למתג את המתנה בצורה חכמה, לשמור על נוכחות לוגו העסק, הסלוגן והצבעים המזוהים עם העסק וכן להבליט את כרטיס הביקור ולא להרשות "שיבלע" במתנה.

קרדיט: ענבל ראוכורגר, אתר הספקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *