מנורה
טכנולוגיה למשרד ולבית

הטרנדים האחרונים של גופי תאורה

הגיע הזמן להתחיל לחשוב על המראה והתחושה של הבית החדש שלכם. מה דעתכם? סגנונות ריהוט ועיצוב, צבעים, אביזרים לחלונות, שטיחים. תאורה, זוכרים? גופי תאורה, בצורותיהם הרבות ובמטרותיהם, חשובים ביותר. כמו חלונות, הסוג, המספר והמיקום של גופי התאורה יכתיב את הבהירות של החדר, ובמובנים רבים, גם את "מצב הרוח" של החדר.

כאשר מחליטים אילו אפשרויות תאורה הן הטובות ביותר לבית, חשוב לקחת בחשבון כמה גורמים מרכזיים: צבע החדר, כמות האור הטבעי הזמין, התפקוד של כל מתקן, ואת גודל החדר שרוצים להציב בו גופי תאורה. כל פיסת מידע תשפיע על התוצאה הסופית. כשאתם מתחילים לחשוב על אפשרויות התאורה שיעבדו הכי טוב לבית החדש שלכם, חשוב לשקול מספר מגמות תאורה גדולות של 2018. חלקן מודרניות, חלקן רטרו, אבל כולן מסוגננות להפליא.

גופי תאורה שמיוצרים מפליז וזכוכית

בית חדש תמיד יכול להיות מעוצב עם רמז מקסים למשהו מן העבר. גופי תאורה בסגנון וינטג' יכולים להשיג מטרה זו ביעילות. זהו עיצוב תאורה נועז בסגנון שנות החמישים, השישים והשבעים, עם שימוש בהרבה פליז וזכוכית. אלו הם חומרים יפים והשילוב של המתכת החמה והזכוכית יוצרים את האור המושלם. הדוגמאות הרבות הטובות ביותר של סגנון זה הם גופי תאורה בסגנון צרפתי או איטלקי. הם לא זולים, אבל הם שווים כל שקל!

תאורת לד: הבית מואר כמו בחלום

כאשר משתמשים בנורות לד, התוצאה הסופית מהנה ביותר לעין, ונעימה מאוד גם לארנק. גופי תאורה זעירים אלו יכולים לתפקד כמו שמעט מאוד סגנונות תאורה קודמים הצליחו. אביזרי לד טובים יותר בשנת 2018 מכפי שהיו בעבר. היצרנים השתפרו באופן משמעותי בכל הנוגע לאספקת טמפרטורת צבע טובה יותר, המאפשרת עיצוב תאורה קרירה או חמה, ופליטת אור על ידי הנוריות.

מעצבי תאורה המשתמשים בנורות לד יכולים לעצב סגנונות שונים היות והנורות קטנות וניתנות להתקנה בשיטות שנורות ליבון או תאורת ניאון מעולם לא יכלו להשיג. החיים הארוכים של נורות לד והחיסכון הקשור בעלויות ובשימוש באנרגיה מופחתת הם תמריצים גדולים לבעלי עסקים ובעלי בתים.

שימושים רבים בנורות לד

בעוד שגופי תאורה רבים המיוצרים כיום נועדו להיות מלוטשים ומודרניים, הגמישות של נוריות לד מאפשרת שימוש גם בסגנונות מסורתיים יותר. למרות שאתם עשויים לחשוב שנוריות לד מחזירות את סגנון העיצוב הביתי לשנות השמונים, הן חוזרות היום באופן משמעותי. העיצובים של היום מעודכנים ואלגנטיים יותר, מודרניים ומעודנים, ומתכות בבית הן מגמה מדהימה המוסיפה מגע של זוהר לחדרים שלכם.

עיצוב עם מתכות חמות הוא הסגנון המבוקש ביותר בעיצוב פנים נכון לשנת 2018, וניתן לראות סגנון זה גם בעיצובים שונים ברחבי הבית, כגון על ידיות הדלתות וכמובן התאורה. פליז ונחושת חמים ניתן לראות על תליונים, נברשות ומנורות, והאור משתקף על המשטחים נותן לחדר זוהר רך וזהוב.

שירלי קרביץ
שירלי כותבת ועורכת עבור מגזין בלוגל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *