חו"ל
חדשות ואקטואליה עסקים פנאי

איך (ולמה) לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל

בחירת ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לקראת החופשה הקרובה שלכם יכולה להיות משימה מורכבת, אך לא אם אתם נכנסים תחילה לאתר השוואות מחירים. יש ממש מאות תכניות והן כולן ספוגות בשפה משפטית מורכבת עד כי הצרכנים עלולים להתקשות לפענח את המונחים. תכנית טובה של ביטוח נסיעות לחו"ל נותנת לכם שקט נפשי כי הכסף שאתם משקיעים בנסיעה שלכם לא הולך לאיבוד אם בסופו של דבר תצטרכו לממש את הביטוח. מאמר זה מספק טיפים מעולים לרכישת תכניות משתלמות של ביטוח נסיעות.

להבין מה אתם רוצים לבטח

האם אתם מעוניינים להגן על ההשקעה בהוצאות טיס, הוצאות מלון או שיט? או שאתם צריכים הגנה מפני מצבי חירום רפואיים? תכניות ביטוח נסיעות לחו"ל רבות משלבות שני סוגים לתוך תכנית אחת, אשר עשויה לעלות יותר אבל בהחלט משתלמת. נוסעים שאינם מחפשים ביטוח נסיעות רפואי, למשל, ורוצים את הביטוח רק כדי להבטיח את עלויות הנסיעה, צריכים מדיניות ביטול נסיעות בלבד. באופן דומה, נוסעים שאינם מודאגים לגבי הסיכון של ביטול, אבל רוצים כיסוי רפואי, יכולים למצוא באתר השוואות מחירים מספר אפשרויות לתכניות רפואיות בלבד. אלו תכניות שנמצאות בקטגוריה אחת והן זולות יותר.

חלק מתכניות ביטוח נסיעות לחו"ל שמתמקדות בצרכים רפואיים למצבי חירום זמינות במחירים משתלמים ביותר.

בדיקת הביטוח לפני הטיסה

נוסעים רבים מניחים כי הביטוח שלהם יכסה אותם בכל מצב, אבל זה לא תמיד המקרה. רוב תכניות הביטוח כיום מבוססות על כיסוי שטחי בלבד, מה שאומר שאתם לא מכוסים אם אתם צריכים להפעיל את הביטוח במקרים מיוחדים. במיוחד כשטסים לחו"ל, תכניות ביטוח נסיעות לחו"ל יכולות לעזור לגשר על הפער של ביטוח חלקי בלבד שנמכר במחירים זולים אמנם אך אינו מכסה צרכים רבים, לבין ביטוח מושקע יותר שמכסה כמעט כל מצב.

הרפתקנים ומטיילים פעילים. היזהרו

מכורים לכושר גופני ואנשים שמחפשים ריגושים צריכים לקנות תכנית שמציעה כיסוי לספורט מסוכן והרפתקני. ביטוחי נסיעות רבים מציעים כיסוי לתאונות או פציעות שמתרחשות במהלך פעילויות מסוימות ונחשבות לסיכון גבוה יותר כמו סקי, צלילה או בנג'י.

חלק מתכניות ביטוח נסיעות לחו"ל מציעות כיסוי ספורט מסוכן כשדרוג אופציונלי ותכניות אחרות אינן כוללות אותו.

תכניות גמישות של ביטוח נסיעות לחו"ל

פוליסת הביטוח צריכה להיות גמישה ביותר. אם תחליטו כשבוע לפני הטיסה שאתם מפחדים לטוס, הכסף שהוצאתם על הטיול מוגן עד 75%. חשוב להיות מודעים לכך שתכניות גמישות אלו עולות יותר מאשר ביטוח נסיעות רגיל.

בשורה התחתונה: למה לקנות ביטוח נסיעות לחו"ל

טיולים לחו"ל הם ההנאות הגדולות של החיים. אבל אפילו הנסיעה המתוכננת בקפידה יכולה להסתבך כתוצאה מאירועים בלתי צפויים. בין אם זה איבוד המטען, טיסות שבוטלו, מצבי חירום רפואיים, תקלות בלתי צפויות או גניבה, הם תרחישים שיכולים להפוך חופשה מרגיעה לסיוט.
ביטוח נסיעות לחו"ל, לאחר השוואת הביטוחים השונים, נועדה לשמור את הנסיעה שלכם על המסלול.

שירלי קרביץ
שירלי כותבת ועורכת עבור מגזין בלוגל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *